دسته بندی
جستجو
استانشهرمحدودهنوع آموزشگاهنام آموزشگاه
10 اپلیکیشن برتر اندروید برای یادگیری موسیقی
موسیقیهوچین | 11 آذر 1397

10 اپلیکیشن برتر اندروید برای یادگیری موسیقی

آرزو دارید که یک موزیسین افسانه ای شوید و مثل یک ستاره بدرخشید؟ اگر واقعا می خواهید مهارت هایتان را کامل کنید، باید بسیار جدی باشید. شما چند راه دارید: می توانید در یک مرکز آموزش موسیقی ثبت نام کنید، یا با یک مدرس موسیقی بطور خصوصی آموزش ببینید، و یا اگر مایل هستید خودتان به تنهایی در این مسیر قدم بردارید، حداقل باید یک دستگاه اندروید داشته باشید که دارای یک اپلیکیشن آموزش موسیقی باشد که می تواند به شما کمک کرده و مهارت های موسیقی شما را افزایش دهد.
همه افراد بدون هیچ محدودیتی می توانند در "google play store" یا برنامه های فارسی زبان مثل " بازار" برنامه های مختلفی پیدا کنند، اما اگر شما در حال تلاش برای یادگیری ساز مورد علاقه خود هستید، پس گوش هایتان را خوب باز کنید! انگشتانتان را فشرده کنید! و برای انتخاب بعضی از بهترین برنامه های اندروید برای یادگیری موسیقی آماده شوید:

1- اپلیکیشن Music Tutor Sight Read:
اپلیکیشن Music Tutor Read- هوچین
قبل از اینکه بتوانید سفر خود را برای تبدیل شدن به بهترین موسیقیدان بعدی در جهان آغاز کنید، باید اصول اولیه را یاد بگیرید. شاید خسته کننده به نظر بیاید، اما Music Tutor Sight Read اینجاست تا به شما اطمینان دهد که لحظات خسته کننده ای را حین یادگیری خواندن و نوشتن موسیقی نخواهید داشت. این برنامه یک بازی مسابقه ای است که برای یادگیری خواندن و نوشتن موسیقی طراحی شده است.
دانلود Music Tutor Sight Read از پلی استور


2- اپلیکیشن Chord! Guitar chord finder
اپلیکیشن Chord! Guitar chord finder- هوچین
این برنامه چیزی بیشتر از مضراب زدن را ارائه می کند. اگر شما گیتار داشته باشید باید یاد بگیرید چطور آنرا بنوازید. اگرچه برنامه hord! Guitar chord finder در درجه اول یک آکورد یاب! است، و نمودارهای آکورد را در هر تنظیم و با هر تعداد سیم تولید می کند. با کشیدن انگشتان دستتان بر سیم ها، گوش کنید که هر دیاگرامی چه صدایی تولید می کند.
اگر چپ دست هستید نگران نباشید، این برنامه برای چپ دست ها هم هست. هنگامیکه در آکورد خود را پیشرفت کردید می توانید آنرا در فرمت pdf ذخیره کرده و از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید. این برنامه بصورت رایگان در دسترس شما می باشد.
دانلود Chord! Guitar chord finder از پلی استور

3- اپلیکیشن My Piano Assistant
اپلیکیشن My Piano Assistant - هوچین
با این اپلیکیشن، شما مرجعی برای آکوردهای پیانو در اختیار دارید. با درخواست یک آکورد، برنامه My Piano Assistant فرمول و نت های آنرا طبق روت انتخاب شده، به شما می دهد. همچنین موقعیت نت را روی کلیدهای پیانو نشان داده و اجازه می دهد آکورد انتخاب شده را گوش کنید. با ستاره دار کردن هر یک از آموزش ها می توانید آنها را در دسترس قرار دهید تا بعدا بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن My Piano Assistant برای نوازندگان پیانو نیز مفید بوده تا بتوانند مهارت های خود را تقویت کنند. این برنامه سایزهای مختلف صفحه گوشی را ساپورت کرده و می تواند هم بصورت افقی هم بصورت عمودی اجرا شود. اگر از یادگیری پیانو به وجد می آیید، My Piano Assistant بصورت رایگان در دسترس شماست.
دانلود My Piano Assistant از پلی استور

4- اپلیکیشن Mobile Metronome
اپلیکیشن Mobile Metronome- هوچین
این اپلیکیشن بسیار مفید است برای زمانی که دارید تمرین می کنید و زمانی که می خواهید هماهنگ باشید، بخصوص وقتی کلارینت یا درامز می نوازید. برنامه Mobile Metronome برای گوشی های اندروید، کاملا کاربردی، قدرتمند، و استفاده از آن بسیار ساده است. اگر هنگام استفاده از این برنامه، گوشی تان زنگ خورد، نگران نباشید، Mobile Metronome بطور خودکار خاموش می شود. متاسفانه Mobile Metronome نمی تواند بیش از 230BPM داشته باشد و ممکن است قادر به حفظ سرعت در حالیکه دیگر برنامه های صوتی در حال اجرا هستند نباشد. این برنامه را می توانید بصورت رایگان دانلود نمایید.
دانلود Mobile Metronome از پلی استور

5- اپلیکیشن Ultimate Guitar Tab
اپلیکیشن Ultimate Guitar Tab- هوچین
این برنامه علاوه بر اینکه به شما تابلوهای گیتار و گیتار باس را می دهد، تابلوها و آکورد های درام را نیز در دسترس شما قرار می دهد. برنامه Ultimate Guitar Tab به شما دسترسی نامحدود به دیتابیس بزرگ Ultimate-Guitar.com می دهد که می توانید آهنگ های جدید را یاد بگیرید یا تمرین کنید، حتی زمانیکه در سفر هستید. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن ممکن است با برخی گوشی ها سازگاری نداشته باشد.
دانلود Ultimate Guitar Tab از پلی استور

6- اپلیکیشن XPiano
اپلیکیشن XPiano- هوچین
چه کسی گفته که شما باید جلوی یک پیانو بنشینید تا تمرین کنید؟ تمامی آن مهارت ها را می توانید با برنامه XPiano ادامه دهید و پیش ببرید. این اپلیکیشن ساده یک پیانوی 4 اکتاوی دارد و 12 ابزار. حتی می توانید عرض کیبورد پیانو را تنظیم کنید. اپلیکیشن XPiano قابلیت چند لمسی را برای اندرویدهای 2.1 و بالاتر ارائه می دهد. این برنامه بصورت رایگان برای گوشی های اندروید در دسترس است.


7- اپلیکیشن Drum Kit
اپلیکیشن Drum Kit- هوچین
اگر از طرفداران پیانو یا گیتار نیستید، برنامه Drum Kit می تواند برای شما مناسب باشد. این اپلیکیشن چند لمسی وعده داده که بهترین تجربه را برای درام انگشتی ارائه دهد. با یک نمای بالا پایین، می توانید یک مجموعه درام را با انگشتان خود بنوازید. از آنجا که این برنامه چند لمسی بودن را پشتیبانی می کند، ضربه روی سازها می تواند نوازندگی واقعی درامز را تداعی کند. اپلیکیشن Drum Kit دارای ویژگی هایی مانند درامز و پرکاشن های متحرک، انیمیشن جذاب، ویرایشگر درام، و یک آهنگساز است، بطوریکه می توانید ریتم های پایه بسازید که به شما این امکان را می دهد تا ضربات دلخواه را هنگام اجرای ریتم های اتوماتیک داشته باشید. می توانید این برنامه را بصورت رایگان دانلود نمایید.
دانلود Drum Kit از پلی استور

8- اپلیکیشن Robotic Guitarist Free
اپلیکیشن Robotic Guitarist Free- هوچین
گیتارتان در دسترس نیست؟ اشکالی ندارد! اگر برنامه Robotic Guitarist Free را روی گوشی اندرویدتان داشته باشید، می توانید از نواختن قطعات مورد علاقه تان لذت ببرید. این برنامه هم برای نوازندگان گیتار و هم کسانی که در حال یادگیری گیتار هستند مفید است.
اپلیکیشن Robotic Guitarist Free یک شبیه ساز چند لمسی است، اما نیازی نیست که شما انگشتانتان را در موقعیتی قرار دهید که صدایی که می خواهید را دریافت کنید. یک آکورد انتخاب کرده و به سیم ها ضربه بزنید. هر تکنیک دیگری را در دو حالت انتخابی بنوازید و لذت ببرید. اگر شما بطور جدی در حال یادگیری گیتار هستید، این برنامه یک راهنمای آکورد نیز دارد، بنابراین می توانید جای قرارگیری انگشتان دست را نیز تقلید کنید. اگر شما گیتار دارید و برای تنظیم ساز خود نیاز به کمک دارید، از Robotic Guitarist Free استفاده کنید. این برنامه رایگان را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.
دانلود Robotic Guitarist Free از پلی استور

9- اپلیکیشن Chordbot Lite
اپلیکیشن Chordbot Lite- هوچین
اگر دنبال چیزی هستید که کمی پیچیده تر باشد، برنامه Chordbot Lite به شما این اجازه را می دهد که آکوردهای پیشرفته را روی گوشی اندرویدتان به راحتی بسازید و بنوازید. اگر در حال تجربه کردن آهنگسازی هستید یا نیاز به همراهی برای گیتار سولو دارید، Chordbot Lite برای شما واجب است!
اپلیکیشن Chordbot Lite شامل 60 نوع آکورد در تمامی کلیدها به همراه معکوس های آنهاست. این برنامه رایگان است اما متاسفانه برخی از ویژگی های آن غیرفعال شده اند. اگر می خواهید ساخته هایتان را ذخیره کنید باید نسخه pro آنرا خریداری نمایید.
دانلود Chordbot Lite از پلی استور

10- اپلیکیشن Musical Piano Pro
اپلیکیشن Musical Piano Pro- هوچین
فریب اسمش را نخورید! این برنامه خیلی بیشتر از فقط یک اَپ پیانو است. اپلیکیشن Musical Piano Pro همچنین شامل یک drum kit، یک metronome، یک autoharp و غیره می باشد. با این برنامه حتی می توانید به بازی هایی که به تمرین پیانو کمک می کنند، دسترسی داشته باشید.


0دیدگاه
جهت ثبت دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید