دسته بندی
جستجو
استانشهرمحدودهنوع آموزشگاهنام آموزشگاه
معرفی بهترین باشگاه های غرب تهران
ورزشیهوچین | 23 بهمن 1398

معرفی بهترین باشگاه های غرب تهران

در تمام سطح شهر تهران باشگاه‌های مختلفی تأسیس‌شده که در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به ورزش‌دوستان خدمت‌رسانی می‌کنند. این باشگاه‌ها و مراکز ورزشی با تأمین فضای ورزشی و دستگاه‌های لازمه تلاش دارند تا با حضور مربیان حرفه‌ای سلامت جامعه را ارتقا بخشیده و جامعه‌ای بانشاط‌تر و سالم‌تر را پرورش دهند. در این بخش به معرفی بهترین باشگاه های غرب تهران می‌پردازیم و تلاش داریم تا برخی از آنها را برای شما گردآوری کنیم. بنابراین اگر باشگاهی باکیفیتی وجود دارد که فکر می‌کنید باید به این لیست اضافه شود، آن را از طریق چت آنلاین سایت، با ما درمیان بگذارید.

معرفی بهترین باشگاه های غرب تهران

باشگاه ورزشی رزم آوا

این باشگاه در شهرک غرب و محدوده‌ی بلوار دادمان واقع شده است. این مرکز دوره‌های حرفه‌ای ورزش‌هایی مثل ژیمناستیک، کاراته، کراس فیت، ورزش‌های ریتمیک، ورزش‌های هوازی، یوگا و غیره را تدارک دیده و همه‌ساله افراد زیادی در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

معرفی کامل، آدرس و تلفن رزم آوا

 

مجموعه ورزشی اریکه نیایش

این مجموعه‌ی ورزشی در ضلع شمالی میدان پونک فعالیت می‌کند و در رشته‌های ورزشی ایروبیک، پیلاتس، اسپینینگ، بادی پامپ، بادی بالانس، بدنسازی و غیره فعال است. این مرکز با تجهیز به‌روزترین دستگاه‌ها و وسایل ورزشی محیطی حرفه‌ای را فراهم کرده تا نیازهای مختلف علاقه‌مندان به ورزش را تأمین نماید.

معرفی کامل، آدرس و تلفن اریکه نیایش



باشگاه بدنسازی جامین

جامین یک باشگاه بدنسازی حرفه‌ای است که در جنت آباد تأسیس شده. اگر از اهالی این منطقه‌ی شهر هستید لازم‌به‌ذکر است که این باشگاه انواع ورزش‌های ایروبیک، پیلاتس، تی آر ایکس، فیتنس، CXWorx و رشته‌های هوازی را برگزار می‌کند و امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، رختکن، جای پارک مناسب، بوفه و غیره را برای شما تدارک دیده است.

معرفی کامل، آدرس و تلفن جامین



مدرسه بسکتبال آتشی

طرفدار بسکتبال هستید؟ ساکن غرب تهران هستید و یا به محدوده‌ی جنت آباد دسترسی دارید؟ آتشی یکی از بهترین باشگاه‌های بسکتبال کشور در کنار شماست. این مرکز با تیمی قوی و حرفه‌ای شمار زیادی از علاقه‌مندان به این ورزش را پرورش داده و آنها را به سطوح بالا رسانده است.

معرفی کامل، آدرس و تلفن آتشی

معرفی بهترین باشگاه های غرب تهران

باشگاه بانوان شهید ربانی

و اما بانوان. قصد داریم تا برای شما نیز یک مرکز تخصصی بانوان را معرفی کنیم که در محدوده‌ی مرزداران قرار گرفته است. باشگاه ربانی ویژه‌ی بانوان است و رشته‌های ورزشی تناسب اندام، کاراته، کیک بوکسینگ، تکواندو، تی آر ایکس، یوگا، تحرک سالم، سی ایکس و غیره را برگزار می‌کند.

معرفی کامل، آدرس و تلفن ربانی

 

باشگاه ورزشی فرانو

فرانو نیز ویژه‌ی بانوان است و در محدوده‌ی فلکه دوم صادقیه تأسیس شده است. این باشگاه با بهره‌گیری از مربیان حرفه‌ای همواره تلاش داشته تا بانوان را به سطح بالاتری از سلامت رسانده و تمامی دوره‌ها و کلاس‌های لازمه را با کیفیت متفاوتی ارائه دهد. فقط کافی است که از صادقیه کمی به سمت آیت‌الله کاشانی بروید.

معرفی کامل، آدرس و تلفن فرانو

 

مجموعه ورزشی صبا

باشگاه صبا یکی از مراکز معتبر ورزشی در سعادت آباد است. این مجموعه در میدان سرو غربی افتتاح شده و با حضور مربیانی باتجربه به پرورش علاقه‌مندان به رشته‌های بادی پامپ، باراسل، بدنسازی، پیلاتس، TRX، زومبا، فیتنس، فیوژن فیتنس، کاراته، ووشو، یوگا و غیره می‌پردازد.

معرفی کامل، آدرس و تلفن صبا

 

باشگاه ورزشی انوش

انوش ویژه بانوان است و در محدوده‌ی ایران زمین فعالیت می‌کند. این باشگاه با فراهم‌کردن محیطی شیک و تجهیزات و دستگاه‌های ورزشی جدید، مکانی حرفه‌ای را طراحی کرده تا خانم‌های ورزشکار بتوانند در طول روز از خدمات ورزشی استفاده کنند. رشته‌های ورزشی اسپینینگ، ایروبیک، بادی بیلدینگ، بادی ریتم، بدنسازی، تی آر ایکس، زومبا، ژیمناستیک، فیتنس، کیک بوکسینگ و غیره در این مرکز آموزش داده می‌شود.

معرفی کامل، آدرس و تلفن انوش

 

لیست معرفی بهترین باشگاه های غرب تهران در آینده نیز کامل خواهد شد. بازهم تکرار می‌کنیم که اگر در غرب تهران باشگاه ورزشی دارید و یا شما هم باشگاه خوبی را می‌شناسید آن را به دیگران معرفی کنید.

0دیدگاه
جهت ثبت دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید