دسته بندی
جستجو
استانشهرمحدودهنوع آموزشگاهنام آموزشگاه
بهترین آموزشگاه ها برای قبولی در کنکور
عمومیهوچین | 12 آبان 1398

بهترین آموزشگاه ها برای قبولی در کنکور

برای بسیاری از دانش‌آموزان پایه‌ی دهم به بعد و حتی والدین آنها، تعیین سرنوشت آینده منوط به قبولی در کنکور است. به‌همین دلیل بررسی‌ها و تحقیقات زیادی را انجام می‌دهند تا بهترین آموزشگاه کنکور برای قبولی در کنکور را پیدا کنند، چرا که معتقدند این آموزشگاه‌ها با تقویت پایه‌های درسی و ارائه‌ی نکات مهم کمک می‌کند تا در بهترین رشته‌های دانشگاهی پذیرفته شوند.

باتوجه به دغدغه‌ی کاربران سایت هوچین و پیام‌ها و تماس‌های دریافتی در مورد کلاس کنکور، تصمیم گرفتیم تا لیستی را برای بهترین آموزشگاه کنکور را برای شما تهیه کنیم. البته توجه داشته باشید که اینها فقط برخی از آموزشگاه‌ها هستند و اگر یکی از مراکز آموزشی در میان این نام‌ها نبود، به معنی بد بودن آن نیست. ما فقط تلاش داشته‌ایم تا آنهایی را معرفی کنیم که این روزها توجه دانش‌آموزان بیشتری را به خود جلب کرده‌اند.

لیست برخی از بهترین آموزشگاه ها برای قبولی در کنکور


آموزشگاه کنکور پرستو

آموزشگاه کنکور پرستو

این مرکز با داشتن دو شعبه در میرداماد و شریعتی تهران به پرورش دانش‌آموزان پایه‌ی دهم به بعد می‌پردازد. شعبه‌ی میرداماد دخترانه و شریعتی پسرانه است. این آموزشگاه کنکور تمامی دروس اصلی مثل ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، ادبیات فارسی، حسابان و غیره را آموزش می‌دهد و دوره‌هایی را تدارک دیده که راندمان بالایی دارند. در سال 98 این آموزشگاه یکی از مراکزی بود که با اقبال خوب دانش‌آموزان مواجه شد و بسیاری از شرکت کنندگان در کنکور برای آمادگی بیشتر از کمک این موسسه استفاده کردند. پرستو همواره درحال پیشرفت است و هوچین استفاده از خدمات آنها را به شما پیشنهاد می‌دهد.

ادامه>> مشاهده اطلاعات کامل آموزشگاه کنکور پرستو

آموزشگاه کنکور هدف

آموزشگاه کنکور هدف

هدف یکی از قدیمی‌ترین مراکزی است که به برگزاری کلاس‌های تقویتی و آمادگی کنکور اقدام کرده است. این آموزشگاه کنکور در سال 63 تاسیس شده و تا امروز شمار بسیاری زیادی از افراد را تحت آموزش قرار داده است. بسیاری از دانش‌آموزان سال‌های اولیه‌ی این آموزشگاه اکنون خودشان از اساتید خبره هستند و ازدانشگاه‌های معتبر فارغ‌التحصیل شده‌اند. این آموزشگاه نیز با داشتن دو شعبه در حوالی میدان ونک و میدان محسنی کلاس‌های تخصصی را برای دروس مختلف برگزار می‌کند. اساتید این موسسه جزو بهترین مدرسین هستند که بین دانش‌آموزان از شهرت خوبی برخوردارند.

ادامه>> مشاهده اطلاعات کامل آموزشگاه کنکور هدف

آموزشگاه کنکور ماهان
آموزشگاه کنکور ماهان

ماهان با داشتن دو شعبه در میدان انقلاب و تجریش انواع کلاس‌های کنکور را برای بانوان داوطلب کنکور برگزار می‌کند. این مرکز در سال‌های اخیر جزو مراکز پرطرفدار کنکور بوده و دانش‌آموزان زیادی را تحت پوشش قرار داده است. ماهان برای مقاطع متوسطه، کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکترا دوره‌های تخصصی را درنظر گرفته و با استفاده از اساتید نامدار و مجرب خود به ارتقای سطح علمی افراد اقدام می‌کند. از آنجا که این موسسه صرفا به‌صورت دخترانه فعالیت می‌کند محلی مطمئن را ایجاد کرده تا بانوان محترم به‌صورت متمرکز به اهداف آتی خود بیاندیشند و آینده‌ی بهتری را رقم زنند.

ادامه>> مشاهده اطلاعات کامل آموزشگاه کنکور ماهان

آموزشگاه کنکور راه اندیشه
آموزشگاه کنکور راه اندیشه

راه اندیشه از سال 90 کار خود را شروع کرد و در محدوده‌ی خیابان پاتریس لومومبا به فعالیت علمی تحصیلی پرداخت. با توجه به اینکه حدود یک‌دهه از کار این مجموعه می‌گذرد،‌ برخی از دانش‌آموختگان راه اندیشه امروز از اساتید همین موسسه شده‌اند و نسل‌های بعدی را آموزش می‌دهند. مدیر راه اندیشه یکی از قدیمی‌ترین و مجربترین اساتید فیزیک است و به همین دلیل همواره تلاش داشته تا کیفیت آموزشی و متدهای به‌روز را برای انتقال بهتر مفاهیم و دروس به‌کار بندد. کلاس‌های نکته و تست این مرکز یکی از نقاط قوت آن است که بسیاری از نکات مبهم را برای دانش‌آموزان و دانشجویان مرتفع می‌سازد.

ادامه>> مشاهده اطلاعات کامل آموزشگاه کنکور راه اندیشه

آموزشگاه کنکور بعثت
آموزشگاه کنکور بعثت

بعثت با سه شعبه در صادقیه، ونک و توحید به تشکیل کلاس‌های مختلف برای رشته‌های ریاضی، تجربی و غیره دوره‌های ویژه‌ی کنکور را برگزار می‌کند و به‌دلیل داشتن کلاس‌های شب امتحانی، تقویتی و غیره سطح معدل دانش‌آموزان این موسسه ارتقا پیدا می‌کند. بعثت نیز یکی از بهترین آموزشگاه ها برای قبولی در کنکور است که داوطلبان در جلسه‌ی اول کلاس‌های این موسسه به‌صورت رایگان شرکت می‌کنند و درصورتی‌که شکل آموزش بعثت موردپسند آنها بود ثبت‌نام را تکمیل می‌کنند. این امر نشان از اعتماد این موسسه به روش تدریس خود دارد که می‌تواند افراد را به‌صورت حرفه‌ای و دربالاترین سطح به اهدافشان برساند.

ادامه>> مشاهده اطلاعات کامل آموزشگاه کنکور بعثت

آموزشگاه کنکور مولفان

آموزشگاه کنکور مولفان

مولفان در غرب تهران تاسیس شده و در محدوده‌ی آریاشهر به فعالیت حرفه‌ای در جهت آموزش‌های درسی می‌پردازد. این مرکز به‌صورت تخصصی برای پرورش تیزهوشان طراحی شده تا آنها را در رشته‌های ریاضی و تجربی به مراحل بالاتری برساند. این موسسه با نظارت دقیق بر عملکرد دانش‌آموزان همواره پشتیبان آنهاست و با رصدکردن نقاط ضعف احتمالی در جهت مرتفع کردن آنها می‌کوشد. این موسسه تاکنون افراد زیادی را راهی رشته‌های خوب دانشگاهی کرده و نمایندگان موفقی را در المپیادهای درسی داشته است.

ادامه>> مشاهده اطلاعات کامل آموزشگاه کنکور مولفان

 

باز هم تکرار می‌کنیم که این مراکز تنها برخی از بهترین آموزشگاه ها برای قبولی در کنکور هستند و اگر به‌نظرتان آموزشگاه دیگری نیز وجود دارد که از نظر کیفی ممتاز است در بخش نظرات ما را از آن مطلع کنید.
همچنین برای بررسی و مشاهده‌ی سایر آموزشگاه‌های کنکور می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

مشاهده اطلاعات کامل تمام آموزشگاه‌های کنکور

سوالات متداول

چگونه آموزشگاه کنکور انتخاب کنیم؟

کنکور یکی از حساس‌ترین مراحل زندگی افراد در ایران است که اگر قصد ادامه تحصیل داشته باشید باید آن را جدی بگیرید. بنابراین استفاده از تجربه‌ی یک موسسه کنکور حرفه‌ای راه‌گشا خواهد بود.

برای قبولی در کنکور چه کاری انجام دهیم؟

امروز شاید قبولی در کنکور به‌سختی گذشته نباشد، اما همچنان رقابت بین رشته‌های پرطرفدار و کسب رتبه‌های خوب دشوار است. پس با برنامه‌ریزی دقیق قدم بردارید.

بهترین آموزشگاه کنکور کجاست؟

در این صفحه لیستی از بهترین آموزشگاه‌های کنکور را گردآوری کرده‌ایم و تلاش داریم آن را برای شما کامل‌تر کنیم. حتما در مورد موسسه‌ای که در آن ثبت‌نام می‌کنید تحقیق کنید.

آموزشگاه کنکور چه کمکی به قبولی می‌کند؟

تجربه‌ی این قبیل مراکز و اساتید آنها بسیار بالاست. آنها آزمون کنکور را از دانش‌آموزان بهتر می‌شناسند و نکات مهمی را به شما منتقل می‌کنند که مثل یک میان‌بر کار شما را ساده‌تر خواهد کرد.

بهترین زمان برای شروع کلاس کنکور چه موقع است؟

بسیاری از افراد از کلاس نهم و دهم شروع به برنامه‌ریزی می‌کنند. بنابراین نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و خیلی زود مطالب مختلف را پایه‌ای بیاموزید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

1دیدگاه
جهت ثبت دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید