دسته بندی
جستجو
استانشهرمحدودهنوع آموزشگاهنام آموزشگاه
آموزش زبان آلمانی در تهران
زبان های خارجیهوچین | 02 آذر 1398

آموزش زبان آلمانی در تهران

زبان آلمانی Deutsche Sprache یکی از زبان‌های پرطرفدار در دنیاست که به دلیل مسائل شغلی، تجاری، تحصیلی و یا مهاجرتی مورد توجه مردم در کشورهای مختلف قرار گرفته است. آموزش زبان آلمانی در تهران نیز انجام می‌شود، چراکه آلمانی زبانی از خانواده‌ی هندو-اروپایی است که بیشتر در اروپای مرکزی تکلم می‌شود و برای امور تجاری و مهاجرتی مختلف مورد نیاز است.
در اتحادیه‌ی اروپا بیشترین افراد به این زبان سخن می‌گویند و در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، لیختن‌اشتاین، لوگزامبورگ، شرق بلژیک وغیره در اکثریت هستند. این زبان در آلمان، اتریش، بخشی از سوئیس، تیرول جنوبی در ایتالیا، بخشی از بلژیک و لیختن اشتاین زبان رسمی به حساب می‌آید. طبق گزارش مراجع رسمی در سال 2004 نزدیک به 7درصد کاربران اینترنت آلمانی زبان بوده‌اند و نسبت به بسیاری از زبان‌ها حجم گسترده‌تری را تشکیل داده‌اند.

آموزش زبان آلمانی در تهران

امروز بسیاری از مراکز آموزشی در ایران به آموزش آلمانی روی آورده‌اند و در شهر تهران دو مرکز به‌عنوان مشهورترین آموزشگاه‌های آلمانی از سال‌ها پیش این امر را شروع کرده‌اند. مؤسسه گوته که به سفارت آلمان وابسته است و مؤسسه فرهنگی هنری اتریش - OKF که مربوط به سفارت اتریش است. همچنین با جستجو در هوچین می‌توانید سایر مراکز آموزش زبان آلمانی در تهران را مشاهده کنید.

آموزش زبان آلمانی در غرب تهران

لیست آموزشگاه های آموزش زبان آلمانی در تهران

طبق نظرسنجی‌ها و بررسی‌های انجام شده ساکنین غرب تهران علاقه‌ی بیشتری به یادگیری زبان آلمانی داشته‌اند و باتوجه به این موضوع نام برخی از مراکزی را که آلمانی را تدریس می‌کنند برای شما ذکر می‌کنیم:

CLC
این موسسه در فلکه دوم صادقیه و ابتدای بلوار کاشانی قرار گرفته است.
اطلاعات تماس آموزشگاه زبان CLC

سیتاک
سیتاک در محدوده‌ی صادقیه و بلوار فردوس به آموزش آلمانی مشغول است.
اطلاعات تماس آموزشگاه زبان سیتاک

آریانا پارس
این آموزشگاه در محدوده‌ی بزرگراه ستاری و بلوار لاله تاسیس شده است.
اطلاعات تماس آموزشگاه زبان آریانا پارس

دانشفر
آموزشگاه دانشفر در جنت آباد فعالیت می‌کند.
اطلاعات تماس آموزشگاه زبان دانشفر

سرور
اگر به محدوده‌ی شهران دسترسی دارید باید بدانید که سرور در این محدوده قرار دارد.
اطلاعات تماس آموزشگاه زبان سرور

گات
این موسسه در جنت آباد و خیابان باهنر تاسیس شده است.
اطلاعات تماس آموزشگاه زبان گات


آموزش زبان آلمانی در ایران

آموزش زبان آلمانی این زبان از دیرباز در کشور ما نیز طرفداران خاص خود را داشت و افراد به مقاصد مختلف به یادگیری آلمانی روی می‌آوردند. برخی از این انگیزه‌ها عبارت بودند از: علاقه شخصی، یادگیری به‌جهت استفاده در امور تحقیقاتی، فعالیت در زمینه‌ی ترجمه‌ی آلمانی، مهاجرت، تجارت با شرکت‌های آلمانی و غیره. پس از دوره‌ی انقلاب صنعتی و جنگ جهانی دوم، اقتصاد آلمان رونق زیادی یافت و صنایع این کشور خیلی سریع رشد کردند. در این دوره ظهور شرکت‌های بزرگ در بخش صنعت، برق و تکنولوژی موجب شد تا سایر کشورها نیاز به برقراری ارتباط با این مردم آلمانی زبان داشته باشند. به‌همین دلیل همانطور که این زبان در دنیا فراگیر می‌شد در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کرد تا جایی که آموزش زبان آلمانی در تهران به یکی از اصلی‌ترین دوره‌های اکثر آموزشگاه‌ها بدل شد.

مشاهیر آلمانی

تاریخ کشور آلمان همواره ستارگان پرشماری را به جامعه‌ی بشری معرفی کرده که با هنر و دانش خود در راه پیشرفت دنیا کوشیده‌اند. به‌عنوان مثال برخی از این افراد در بخش ادبیات عبارتند از: یوهان ولفگانگ گوته، فریدریش شیلر، برادران گریم، توماس مان و هرمان هسه.


2دیدگاه
جهت ثبت دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید