دسته بندی
جستجو
استانشهرمحدودهنوع آموزشگاهنام آموزشگاه
لیست باشگاه های بدنسازی مخصوص بانوان
ورزشیهوچین | 25 آذر 1398

لیست باشگاه های بدنسازی مخصوص بانوان

در گذشته ورزش کردن و داشتن اندامی متناسب چندان مورد توجه بانوان نبود و افراد به‌دلیل فعالیت بدنی طی روز، مثل کار کردن در خانه، باغ‌ها، مزارع یا شالیزارها وزن معقولی داشتند. اما امروز با پیشرفت تکنولوژی، ظهور خودروها، تغییر سبک زندگی و اختراع لوازم منزل هوشمند که بسیاری از کارها را انجام می‌دهند فعالیت بدنی کاهش یافته و مشکلی به‌نام اضافه‌وزن در جوامع پیشرفته و درحال توسعه بروز کرده است. با این مقاله همراه باشید تا با بهترین باشگاه های بدنسازی مخصوص بانوان در تهران بیشتر آشنا شوید.

بدنسازی بانوان

گذشته از بحث تناسب اندام و سوزاندن چربی‌ها، داشتن عضلاتی ورزیده زیبایی بیشتری را به هرکس هدیه می‌دهد که همین امر موجب شده تا توجه به اهمیت ورزش دوچندان شود. در گذشته باشگاه‌های بدنسازی بیشتر مورد توجه آقایان بود و پرورش عضلات و فرم‌دهی به بدن رواج بسیاری داشت. اما از دوره‌ای به بعد، به سلامت جامعه‌ی زنان نیز اهمیت بیشتری داده شد و بانوان نیز پابه‌پای آقایان از این قبیل مراکز استقبال کردند.

امروز در سالن‌های بدنسازی، علاوه بر ورزش کردن خدمات چربی‌سوزی، حجم‌دهی، ماساژ و سایر خدمات نیز برای بانوان ارائه می‌شود که نشاط و سلامت بیشتری را برای این قشر جامعه فراهم آورده است. بدون شک اندام متناسب همراه با صورت زیبا برای هرکس اعتمادبه‌نفس بیشتری را رقم خواهد زد.

لیست باشگاه های بدنسازی مخصوص بانوان در تهران

اکثر باشگاه‌ها در نقاط مختلف تهران برنامه‌ی کاری خود را به دو قسمت زمانی تقسیم کرده‌اند و صبح‌ها به ارائه‌ی خدمات به بانوان می‌پردازند و بعدازظهرها باشگاه در اختیار آقایان است، یا اینکه روزهای هفته را به‌صورت زوج و فرد تقسیم کرده‌اند. اما این برای بسیاری از خانم‌ها کافی نیست و به دنبال باشگاه های بدنسازی مخصوص بانوان هستند تا همواره بتوانند از خدمات ورزشی استفاده نمایند. به همین دلیل در این مقاله به معرفی چند نمونه از این باشگاه‌ها می‌پردازیم.

باشگاه های بدنسازی بانوان در شمال تهران

- باشگاه بدنسازی حس برتر در ولنجک

این مرکز یکی از باشگاه های اختصاصی برای خانم‌هاست که در شمال تهران واقع شده و در تمام روز در اختیار بانوان است. خدمات مختلفی در این مرکز ارائه می‌گردد تا رضایت مشتریان جلب گردد. یکی از خدمات این باشگاه چربی‌سوزی با دستگاه لانسگو است. رشته‌های مختلفی از قبیل اسپینینگ، ایروبیک، بدنسازی، تی آر ایکس (TRX)، کتل بِل، کراس فیت، کیک بوکسینگ، ورزش‌های هوازی، یوگا و غیره در این باشگاه برگزار می‌گردد.

مشاهده آدرس و تلفن باشگاه حس برتر

- باشگاه بدنسازی مدرن

این باشگاه شعبات زیادی دارد که یکی از آنها در محدوده‌ی زعفرانیه واقع شده و باشگاه بدنسازی مخصوص بانوان است. در این مرکز می‌توانید انواع خدمات ورزشی از قبیل بادی پامپ، اسپینینگ، ایروبیک، بدنسازی با دستگاه، تی آر ایکس TRX، فانکشنال، فیتنس، پیلاتس، یوگا، کراس فیت و غیره را دریافت نمایید و در این رشته‌ها فعالیت کنید.

مشاهده آدرس و تلفن باشگاه مدرن زعفرانیه

 - باشگاه بدنسازی پریس در پاسداران

این باشگاه نیز مخصوص بانوان است و در محدوده‌ی پاسداران و گلستان یکم فعالیت می‌کند. دوره‌های تی آر ایکس TRX، بادی پامپ، ورزش‌های ریتمیک، پیلاتس، یوگا، بدنسازی و غیره توسط مربیان مجرب در مرکز برگزار می‌گردد. اگر از بانوان اهالی پاسداران و مناطق اطراف هستید می‌توانید از خدمات این باشگاه بهره ببرید.

مشاهده آدرس و تلفن باشگاه پریس

 - باشگاه بدنسازی بانوان همتا در میرداماد

باشگاه همتا مرکز تخصصی بانوان است و در محدوده‌ی میرداماد تاسیس شده. رشته‌های ورزشی CXWorx، اسپینینگ، بادی بالانس، باله، بدنسازی، بوت کمپ، پکیج لاغری، تی آر ایکس (TRX)، زومبا، فیتنس، یوگا، ایروفیت، کراس فیت و غیره در این مرکز برگزار می‌شود. خانم‌هایی که در محدوده‌ی میرداماد، ونک، ولیعصر، شریعتی، جردن و دیگر نقاط هستند و به این منطقه دسترسی دارند می‌توانند به راحتی از امکانات این باشگاه استفاده نمایند.

مشاهده آدرس و تلفن باشگاه همتا

لیست باشگاه های بدنسازی مخصوص بانوان در تهران


باشگاه های بدنسازی بانوان در غرب تهران

- باشگاه بدنسازی انوش در شهرک غرب

انوش باشگاه ویژه بانوان است و در شهرک غرب و خیابان ایران زمین قرار گرفته. این باشگاه با تدارک دستگاه‌های پیشرفته و طراحی محیطی ورزشی و حرفه‌ای همواره به ارائه‌ی جدیدترین سرویس‌ها به خانم‌ها پرداخته و بسیاری از افراد را در این محدوده‌ی شهر تحت پوشش خود قرار داده است.

مشاهده آدرس و تلفن باشگاه انوش

- باشگاه بدنسازی شهید ربانی در مرزداران

این باشگاه بدنسازی مخصوص بانوان است و در بلوار مرزداران فعالیت می‌کند. یکی از نقاط قوت این مرکز ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای تخصصی است که کمک می‌کند تا بانوان در راه تناسب اندام و رسیدن به خواسته‌هایشان مسیر صحیح‌تری را طی کنند. اگر از طرفداران رشته‌های رزمی هستید باید بدانید که در این باشگاه این قبیل رشته‌ها نیز برای شما تدارک دیده شده است.

مشاهده آدرس و تلفن باشگاه شهید ربانی

 - باشگاه بدنسازی مدرن سعادت آباد

این یکی دیگر از شعبات باشگاه بدنسازی مخصوص بانوان مدرن است که در سعادت آباد فعالیت می‌کند. همچنین این مرکز در مرزداران نیز باشگاه دیگری را برای بانوان تاسیس کرده که در ادامه می‌توانید تلفن و آدرس تمام این شعبات را مشاهده کنید.

مشاهده آدرس و تلفن باشگاه مدرن سعادت آباد


باشگاه های بدنسازی مخصوص بانوان در مرکز تهران

- باشگاه بدنسازی بانوان رستار

باشگاه بدنسازی بانوان رستار در محدوده‌ی خواجه عبدالله قرار گرفته و با طراحی محیطی ورزشی و حرفه‌ای، رشته‌های تی‌آرایکس (TRX)، اسپینینگ، بدنسازی و غیره را با فراهم کردن امکاناتی نظیر رختکن، کافی شاپ، مشاوره رایگان و سایر خدمات ارائه می‌دهد.

مشاهده آدرس و تلفن باشگاه رستار

 
این تنها لیست بخشی از باشگاه‌های تهران بود، اگر شما هم باشگاه حرفه‌ای و خوبی را می‌شناسید که مخصوص بانوان است به ما معرفی کنید. در لینک زیر می‌توانید فهرست جامعی از تمام باشگاه‌های ورزشی زنانه و مردانه را مشاهده کنید.

لیست باشگاه‌های ورزشی ایران





سوالات متداول

آیا باشگاه های مخصوص بانوان در شهرهای مختلف وجود دارد؟

بله، بسیاری از باشگاه‌های تهران و دیگر شهرها دو تایم کاری برای ورزش بانوان و آقایان درنظر می‌گیرند. اما برخی باشگاه‌ها نیز به‌صورت تخصصی فقط برای خانم‌ها هستند.

تفاوت باشگاه اشتراکی و مخصوص چیست؟

باشگاه‌های اشتراکی در تایم‌های جداگانه صبح و عصر و یا روزهای زوج و فرد به آقایان و خانم‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند. اما در حالت مخصوص، باشگاه فقط برای خانم‌ها و یا آقایان درنظر گرفته شده است.

تفاوت باشگاه زنانه و مردانه چیست؟

در باشگاه مردانه وزنه‌های سنگین و دستگاه‌های عضله‌سازی به وفور یافت می‌شود. اما در باشگاه بانوان عموما دستگاه‌هایی برای تناسب اندام، چربی‌سوزی، حجم‌دهی و انجام فعالیت‌های ورزشی سبک‌تر درنظر گرفته شده است.

آیا لیستی برای باشگاه‌های مخصوص بانوان در تهران و دیگر شهرها وجود دارد؟

بله، ما در همین صفحه از هوچین لیست بهترین باشگاه‌های خصوصی بانوان را گردآوری کرده‌ایم. در صورتی که شما هم مرکز معتبری را می‌شناسید به ما معرفی کنید.

2دیدگاه
جهت ثبت دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید