دسته بندی
جستجو
استانشهرمحدودهنوع آموزشگاهنام آموزشگاه
آموزش تعمیرات موبایل - معرفی بهترین آموزشگاه ها
فنی و حرفه‌ایهوچین | 03 اسفند 1398

آموزش تعمیرات موبایل - معرفی بهترین آموزشگاه ها

امروز همه‌ی انسان‌ها یک تلفن همراه دارند که بخش مهمی از زندگی‌شان را تشکیل داده. بسیاری از فایل‌های مهم، تصاویر، ویدیوها و اطلاعات شخصی هرکس در گوشی موبایل او ذخیره‌شده و خراب شدن این وسیله می‌تواند مشکلات زیادی را به‌همراه بیاورد. پس آموزش تعمیرات موبایل به‌عنوان یک تخصص مهم در هر جامعه‌ای امر ضروری است.

به دلیل اهمیت این موضوع، بسیاری از آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای اقدام به آموزش تعمیرات گوشی کرده‌اند و  در این راه افراد پرشماری درحال اشتغال و کسب درآمد هستند. تعمیرات موبایل اندرویدی مثل موبایل سامسونگ، هوآوی، موتورولا، شیائومی و همچنین تعمیرات موبایل آیفون و اپل بسیار پرطرفدار هستند. یادگیری تعمیرات انواع تلفن‌ها یکی از مسائلی است که نیاز به دانش به‌روز دارد، به این معنی که نسل گوشی‌ها خیلی زود تغییر می‌کند و سیستم‌عامل جدید اندروید یا آی او اس با سخت افزاری متفاوت پا به عرصه می‌گذارد. شکل ساخت انواع بورد، خازن، دوربین، نمایشگر و سایر موارد مدام تغییر می‌کند و یک تعمیرکار ماهر گوشی باید به این مسائل تسلط داشته باشد.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به لیست بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل که آموزش تعمیرات موبایل را به بهترین شکل انجام می‌دهند. این لیست همواره در حال کامل شدن خواهد بود و اگر مرکز معتبری درزمینه‌ی آموزش تعمیرات تلفن همراه می‌شناسید، می‌توانید آن را به ما معرفی نمایید.

آموزش تعمیرات موبایل

معرفی مراکز آموزش تعمیرات موبایل در تهران

آموزشگاه فن آموزان

این موسسه در مرکز تهران و حوالی خیابان جمهوری واقع شده است. اگر به دنبال "بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل" هستید بدون شک این مرکز یکی از بهترین آموزشگاه‌هاست. در این مجتمع آموزشی می‌توانید تعمیرات تلفن همراه را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید. البته سایر دوره‌ها نیز در فن آموزان برگزار می‌شود که در لینک زیر می‌توانید تمام آنها را مشاهده کنید.

معرفی کامل فن آموزان

 

فنی پایتخت

موسسه فنی پایتخت را می‌توانید در محدوده‌ی میدان انقلاب پیدا کنید. این مرکز با بررسی کلاس‌های تخصصی همواره تلاش داشته تا آموزش‌هایی به‌روز و حرفه‌ای را در جهت تعمیرات گوشی موبایل ارائه دهد.

معرفی آموزشگاه فنی پایتخت

  

پایتخت فناوری

این موسسه یکی از بهترین آموزشگاه‌های تعمیر گوشی تلفن و سایر لوازم‌خانگی و اداری در تهران است. تقریباً تمامی مراکز فنی علاوه بر موضوع آموزش تعمیرات موبایل به آموزش نصب و تعمیرات سایر لوازم اداری و خانگی نیز می‌پردازند که می‌توانید از میان آنها رشته‌ی موردنظر خود را انتخاب کنید.

معرفی پایتخت فناوری

  

تهران پایتخت

این موسسه یک مجتمع آموزشی حرفه‌ای است که برای زمینه‌های مختلف کلاس‌های آموزشی را برگزار می‌نماید. آموزش تعمیر گوشی تلفن نیز در این موسسه طی دوره‌های تخصصی تشکیل می‌شود و کلاس‌ها با استفاده از جدیدترین متدهای روز برای علاقه‌مندان اجرا می‌گردد.

معرفی تهران پایتخت

 

فنی سازان

این مرکز باتوجه به سابقه‌ای که در امر برگزاری دوره‌های موفق آموزشی داشته محلی مناسب جهت یادگیری تعمیرات موبایل است و در حوالی انقلاب تأسیس‌شده. این موسسه با داشتن اساتیدی حرفه‌ای به برگزاری دوره‌های مختلف اقدام می‌کند که یکی از آنها نیز در خصوص تعمیر انواع گوشی است.

معرفی فنی سازان

 

فنی برق

موسسه فنی برق یکی دیگر از مراکز حرفه‌ای آموزش تعمیرات موبایل است که در محدوده‌ی کارگر شمالی و فرصت شیرازی  فعالیت می‌کند. این آموزشگاه همه‌ساله افراد پرشماری تحت آموزش قرار می‌دهد و درزمینه‌ی آموزش تعمیر تلفن همراه نیز مشهور است.

معرفی فنی برق

 

فنون برق

فنون برق اندکی بالاتر از میدان انقلاب تأسیس‌شده و با استفاده از اساتیدی مجرب انواع دوره‌های آموزشی را برای نصب و تعمیرات برگزار می‌نماید. این مرکز با داشتن سابقه‌ای طولانی در امر آموزش‌های مهارتی و فنی یکی از مراکز برجسته در امر "آموزش تعمیرات موبایل" است.

معرفی فنون برق


این فقط نام چند مرکز معتبر بود و در تلاشیم تا این لیست را کامل‌تر کنیم. اگر یک تعمیرکار موبایل هستید و یا آموزشگاه تعمیر دارید می‌توانید جهت بررسی و ثبت در این لیست با سایت هوچین در تماس باشید.

سوالات متداول

آموزش تعمیرات موبایل چگونه انجام می‌شود؟

کلاس‌هایی که در این مورد برگزار می‌شود شامل دو بخش تئوری و عملی است که پس از آشنایی با ساختار تلفن همراه وارد بخش عملی می‌شوید و با تعمیرات قسمت‌های ساده، رفته‌رفته به سوی تعمیر بخش‌های سخت‌تر سوق داده می‌شوید.

درآمد کسی که تعمیرات موبایل را بلد است چقدر است؟

شغل‌های مهارتی همواره درآمد خوبی دارند و اگر بتوانید در رشته‌ی خود پیشرفت کنید و سرشناس شوید بدون‌شک درآمد بسیار خوبی نصیب شما خواهد شد.

بهترین راه پیشرفت به‌عنوان یک تعمیرکار تلفن همراه چیست؟

به آموزش‌هایی که توسط مراکز آموزشی به شما منتقل شده اکتفا نکنید. کنجکاو باشید و بخشی از درآمدتان را صرف یادگیری چیزهای جدید کنید. حتی اگر لازم شد گوشی‌های مختلف را بخرید و تعمیر آنها را یاد بگیرید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کجاست؟

اکثر مراکز معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کار می‌کنند و سرفصل‌های تدریسی آنها شبیه هم است. اما کیفیت استادی که درس را ارائه می‌دهد بدون شک در پیشرفت شما و یادگیری بهتر موثر خواهد بود.

0دیدگاه
جهت ثبت دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید