دسته بندی
جستجو
استانشهرمحدودهنوع آموزشگاهنام آموزشگاه
سایت هنرهای تجسمی - آموزشگاه های تهران و کرج
هنریهوچین | 28 اسفند 1398

سایت هنرهای تجسمی - آموزشگاه های تهران و کرج

در این مقاله به معرفی برخی از مراکز هنرهای تجسمی در تهران و سایر شهرها می‌پردازیم و برای آشنایی شما نام این مراکز و بهترین سایت های هنرهای تجسمی را معرفی می‌کنیم.

هنرهای تجسمی چیست

هنرهای تجسمی که به آن هنرهای بصری نیز گفته می‌شود، مبتنی بر حواس مختلف انسان است. به این معنی که با استفاده از قدرت بینایی هنرهایی مثل نقاشی، مجسمه‌سازی، طراحی، عکاسی، گرافیک، طراحی صنعتی، سرامیک، ویدئو، فیلمسازی، معماری و طراحی داخلی را خلق می‌کنند.هنرمند تجسمی نیز به فردی گفته می‌شود که در زمینه‌ی هنرهای زیبا کار می‌کند.

قلمرو این هنرها بسیار گسترده‌است. به‌این معنی که قلمرو آن هرآنچه که می‌توان دید، به جز هنرهای نمایش را شامل می‌شود. تئاتر، موسیقی، یا اپرا از این قاعده مستثنی هستند.

 

مراکز دارای سایت هنرهای تجسمی

۱) آموزشگاه هنرهای تجسمی در تهران


 آموزشگاه هنرهای تجسمی ربیعی

این مرکز در پایین‌تر از فلکه پونک تاسیس شده  و دوره‌های برگزارشده در این آموزشگاه در دسته‌های طراحی، نقاشی، خوشنویسی، مینیاتور، نقاشی تخصصی کودکان، مجسمه‌سازی، عکاسی دیجیتال شامل دوره‌ی پیشرفته و مقدماتی، ویترای و غیره ارائه می‌شود.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنرهای تجسمی ربیعی

 

آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی قدیمی

خط‌مشی آموزشگاه هنری قدیمی در فلکه دوم صادقیه برنامه‌ریزی و اجرای شیوه آموزش خلاقانه، علمی، هنری و کاربردی بوده و کلیه دوره‌های آموزشی نیز جهت برآورده نمودن نیاز هنرجویان طرح‌ریزی و آماده گشته است.

ادامه توضیحات آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی قدیمی

سایت: academyarte.com

 

آموزشگاه سپند هنر

در این آموزشگاه که حوالی سیدخندان واقع شده، دوره‌های آموزشی هنرهای تجسمی با بهره‌مندی از اساتید برتر و باتجربه و در محیطی حرفه‌ای و صمیمی و طبق روش‌های نوین و استاندارهای جهانی برگزار می‌شوند.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنرهای تجسمی سپند هنر

 

آموزشگاه هنرهای تجسمی رشیدی

آموزشگاه هنرهای تجسمی رشیدی در فلکه دوم تهرانپارس قرار دارد و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد. این مرکز آموزشی در سال 1392 با مدیریتی پیشرو کار حرفه‌ای خود را آغاز نمود.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنرهای تجسمی رشیدی

سایت: rashidigallery.ir

 

آموزشگاه هنری طرحستان

آموزشگاه هنری طرحستان حوالی میدان آزادی است و با هدف ایجاد مهارت‌های هنری به‌روز و قابل‌استفاده برای بازار کار هنری، دوره‌های خود را به‌صورت کاربردی و اثربخش ارائه می‌دهد.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنری طرحستان

 

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش

آموزش‌ها در تصویرگران پویا اندیش که در پاسداران قرار گرفته، در چهار دسته‌ی مجسمه‌سازی و حجم، هنرهای تجسمی، جواهرسازی طراحی لباس طراحی داخلی، و کودکان و نوجوانان به‌صورت حرفه‌ای و تفکیک‌شده برقرار هستند.

ادامه توضیحات آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش

 

آموزشگاه هنری هاشمی

این موسسه در فلکه اول صادقیه است. هنرجویانی که موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی در این مؤسسه می‌شوند، با دریافت گواهینامه رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، راهی هموار به سمت فعالیت عملی در این عرصه خواهند داشت.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنری هاشمی

 

آموزشگاه هنرهای تجسمی سرزمین باران

این مرکز در سال ۱۳۸۱ کار خود را آغاز کرده و در خیابان انقلاب واقع شده است. هنرهایی مثل اوریگامی، تربیت مربی، تصویرسازی، خلاقیت کودک، دوره‌های نقاشی، طراحی تحلیلی، طراحی طلا و جواهرات، طراحی فیگوراتیو، طراحی مقدماتی، گرافیک، گریم کودکان و غیره را آموزش می‌دهد.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنرهای تجسمی سرزمین باران

  

آموزشگاه هنری موج رنگ

موج رنگ در شهرک غرب و محدوده‌ی بلوار دادمان فعالیت می‌کند. این آموزشگاه برگزارکننده‌ی کلاس‌های آموزشی هنرهای تجسمی در رشته‌های متفاوت هنری همچون نقاشی، طراحی تخصصی، بازی و رنگ، نمایش خلاق، موسیقی، عکاسی و ... می‌باشد.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنری موج رنگ

سایت: movjerang.com

 

آموزشگاه هنری رنگدانه

این موسسه در یوسف آباد قرار گرفته و با همراهی اساتید توانمند، حرفه‌ای و معتبر که دارای سوابق موفق اجرا در صداوسیما هستند دوره‌های آموزشی خود را به‌صورت تخصصی و کوتاه‌مدت ارائه می‌دهد.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنری رنگدانه

سایت: www.rangdanehart.com

 

آموزشگاه هنرهای تجسمی توانگر

این مرکز در دروازه شمیران فعالیت می‌کند و دوره‌های مجسمه‌سازی، نقاشی آبرنگ، نقاشی آکریلیک، نقاشی با مداد رنگی، نقاشی رنگ روغن، نقاشی سیاه قلم، نقاشی شیشه‌های تزئینی (ویترای) و نقاشی کودکان و غیره را برگزار می‌نماید.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنرهای تجسمی توانگر

سایت: tavangarart.com

 

آموزشگاه هنری شیث

شیث در چهارراه ولیعصر دارای نگارخانه‌ای با مساحت 135 مترمربع است و هرساله، آثار هنرهای تجسمی‌، مجسمه‌سازی، نقاشی‌، عکاسی و سفال در این فضا به اشتراک و به معرض نمایش گذاشته می‌شوند.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنری شیث

 

۲) آموزشگاه هنرهای تجسمی در کرج

آموزشگاه هنری میراث

این مرکز که در فردیس قرار گرفته، دوره‌ها را در چهار رشته‌ی خط و خوشنویسی، صنایع چوب، صنایع‌دستی و نقاشی و طراحی دسته‌بندی کرده است.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنری میراث

 

آموزشگاه هنرهای تجسمی ماها

این مؤسسه در برغان کرج با دوره‌های تاپستری، تاریخ هنر، چاپ چوب، حکاکی روی فلز، خلاقیت کودک، خوشنویسی، طراحی فیگوراتیو، چاپ دستی و انیمیشن، پذیرای دوستداران هنر می‌باشد.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنرهای تجسمی ماها

 

آموزشگاه هنرهای تجسمی صور خیال

این مرکز در میدان شهدای کرج با بهره‌گیری از تجربه و توان علمی اساتید، آموزش رشته‌های هنری را به‌صورت تخصصی ارائه می‌دهد.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنرهای تجسمی صورخیال

سایت: suvarekhiyal.com

 

آموزشگاه هنرهای تجسمی خانه هنر

این آموزشگاه در میدان قدس کرج و در سال 1370 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شعبه‌ی انجمن هنرهای تجسمی با مدیریتی پیشرو تأسیس گردید.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنرهای تجسمی خانه هنر

 

آموزشگاه هنرهای تجسمی مداد جادو

مداد جادو در سه راه گوهردشت کرج با برگزاری دوره‌های بسیار متنوع ازجمله خوشنویسی، انواع طراحی، نرم‌افزارهای تخصصی طراحی، انواع دوره‌های نقاشی، تصویربرداری، جلوه‌های ویژه، عکاسی و... توانسته گامی مؤثر در جهت بهبود رشته‌های آموزشی در این زمینه بردارد.

ادامه توضیحات آموزشگاه هنرهای تجسمی مداد جادو



0دیدگاه
جهت ثبت دیدگاه ابتدا وارد سایت شوید