دپارتمان کامپیوتر و حسابداری مجتمع فنی فروغ دانش

تهران | ونک
دپارتمان کامپیوتر و حسابداری مجتمع فنی فروغ دانش

دپارتمان کامپیوتر و حسابداری مجتمع فنی فروغ دانش

مجتمع فنی فروغ دانش با بیش از 15 سال سابقه‌ی کار و فعالیت آموزشی درخشان زیر نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور با دو شعبه در شهر تهران مشغول خدمت‌رسانی است. این آموزشگاه هدف خود را پرورش افراد ماهر و متخصص برای جذب به بازار کار و راه‌اندازی مشاغل مستقل قرار داده است.
هوچینآموزشگاه کامپیوتر و حسابداریدپارتمان کامپیوتر و حسابداری مجتمع فنی فروغ دانش
3.4 از 1 رای

درباره دپارتمان کامپیوتر و حسابداری مجتمع فنی فروغ دانش

مجتمع فنی فروغ دانش در سال 1381 در شهر تهران تأسیس گردید. این مجتمع اکنون یا دو شعبه در حوالی میدان ونک و میدان انقلاب این شهر در حال خدمت‌رسانی به همشهریان و هم‌میهنان عزیز است. این مرکز هدف خود را تربیت نیروی متخصص در جهت ایجاد اشتغال پایدار و به‌کارگیری پربازده سرمایه‌ها قرار داده است.
این هدف در پی خود توانایی تحقق افزایش سطح رفاه عمومی به‌صورت مداوم و ایجاد توان تولید و خلاقیت بهتر را دارد. این مؤسسه با بهره‌مندی از اساتید با تجربه و کارآزموده تلاش دارد سهمی هر چند اندک در توسعه علمی و فنی این علوم ارائه داده‌شده، داشته باشد.
مجتمع فنی فروغ دانش شامل دپارتمان صنایع دریایی، جوشکاری و بازرسی جوش، معماری و دکوراسیون داخلی، علوم مهندسی، مالی و بازرگانی، گرافیک، طراحی صنعتی، انیمیشن و تدوین و همچنین دیپلم کارودانش است. در دپارتمان کامپیوتر، مالی و بازرگانی این مجتمع دوره‌های آموزش ICDL، برنامه‌نویسی، تکنسین تجهیزات شبکه، حسابداری و... به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند با گذراندن دوره‌های تخصصی فنی‌وحرفه‌ای و عمومی به‌صورت 41 واحد تخصصی و 55 واحد عمومی ظرف مدت کوتاهی، در رشته‌های نقشه‌کشی ساختمان، طراحی صفحات وب، چندرسانه‌ای، تصویرسازی و برنامه‌نویس پایگاه داده از آموزش و پرورش دیپلم کار و دانش دریافت نمایند. در این مؤسسه با استفاده از اساتید کارآزموده و توانمند و به‌کارگیری متدهای نوین آموزشی که منطبق بر استاندارهای بین‌المللی هستند فضایی تخصصی برای فراگیری علوم مربوطه ایجادشده است.

شعبه‌ها

- شعبه 1: میدان ونک، خیابان 18 گاندی، پلاک 18، واحد 2
- شعبه 2: میدان انقلاب، خیابان انقلاب، مقابل دانشگاه تهران، خیابان فخر رازی، کوچه وحید نظری، پلاک 82، واحد 15

فعالیت‌ها

  • ارائه‌ی مقاله‌های آموزشی در سایت
  • ارائه‌ی مدرک فنی‌وحرفه‌ای و دیپلم‌های رسمی
  • امکان ثبت‌نام آنلاین
  • ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان
مجتمع فنی فروغ دانش-هوچین
امتیاز کاربران به :

دپارتمان کامپیوتر و حسابداری مجتمع فنی فروغ دانش

  • امکانات
  • برخورد پرسنل
  • تناسب قیمت و خدمات
  • دکوراسیون و محیط
  • کیفیت آموزش
شما می توانید در رابطه با این آموزشگاه نظر دهید
برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظر خود را ثبت کنید
نظرات کاربران
آموزشگاه های نزدیکمشاهده همه روی نقشه