دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی فروغ دانش

تهران | ونک
دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی فروغ دانش

دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی فروغ دانش

مجتمع فنی فروغ دانش در سال 1381 در شهر تهران تأسیس گردید و هدف خود را تربیت نیروی متخصص با بهره‌گیری از اساتید با تجربه و کارآزموده قرار داد تا بتواند سهمی هرچند اندک در توسعه علمی و فنی این صنایع داشته باشد. در این دپارتمان دوره‌های جامع معماری و دکوراسیون داخلی و طراحی صنعتی باکیفیت بالا برگزار می‌شود.
هوچینعمران، معماری و دکوراسیون داخلیدپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی فروغ دانش
3.2 از 1 رای

درباره دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی فروغ دانش

مجتمع فنی فروغ دانش در سال 1381 در شهر تهران تأسیس گردید. این مجتمع اکنون با دو شعبه در حوالی میدان ونک و میدان انقلاب تهران در حال خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز است. این آموزشگاه از زمان تأسیس خود با ایجاد فضایی آکادمیک و پروژه‌محور مسیر ورود فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور به بازار کار و محیط‌های کسب‌وکار را هموار ساخته است. هدف این مجموعه، تربیت نیروی متخصص با بهره‌گیری از اساتید مجرب، متعهد و کارآزموده می‌باشد.
رعایت اصول طراحی و چیدمان در محیط زندگی و کار نقش مهمی در کارآمدی هرچه بیشتر فضاهای مورد استفاده دارد. وجود امکانات مختلف طراحی در این زمینه و داشتن روشی استاندارد در استفاده از ابزارهای موجود نیاز به داشتن دانش و تجربه اجرایی مناسب دارد .این اصول و روش‌ها در دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی فروغ دانش مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و در قالب دوره‌های متنوع ارائه گردیده است.
هدف این آموزشگاه افزایش توانمندی کارآموزان جهت ارائه خدمات اجرائی در زمینه‌های طراحی و شبیه‌ساز در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی می‌باشد. هم‌چنین در پایان دوره به کارآموزان محترم مدرک معتبر با کد استاندارد بین‌المللی از سازمان فنی حرفه‌ای کشور ارائه می‌گردد.

شعبه‌ها

- مجتمع فنی فروغ دانش شعبه 1: میدان ونک، خیابان 18 گاندی، پلاک 18، واحد 2
- مجتمع فنی فروغ دانش شعبه 2: میدان انقلاب، خیابان انقلاب، مقابل دانشگاه تهران، خیابان فخر رازی، کوچه وحید نظری، پلاک 82، واحد 15

فعالیت‌ها

  • برگزاری دوره‌های کار با نرم‌افزارهای معماری و طراحی دکوراسیون
  • دریافت مشاوره رایگان
  • ارائه‌ی مدرک بین‌المللی از سوی سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور
  • امکان ثبت‌نام آنلاین، ایجاد حساب کاربری و دریافت مشاوره رایگان
مجتمع فنی فروغ دانش-هوچین
امتیاز کاربران به :

دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی فروغ دانش

    شما می توانید در رابطه با این آموزشگاه نظر دهید
    برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
    نظر خود را ثبت کنید
    نظرات کاربران
    آموزشگاه های نزدیکمشاهده همه روی نقشه